خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال

خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال

خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال

خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال

  • ۰
  • ۰

دیوار فروش بایننس بر سر راه بیت کوین

یک دیوار 2800 بیت کوینی در بایننس (Binance) احتمال ارزان فروشی را بالا برده و قیمت بیت کوین را زیر 11000 دلار گیر انداخته است.

مطابق گزارش کول گارنر (Cole Garner)، تحلیلگر مطرح درون زنجیره­ای، یک دیوار فروش متشکل از 2800 بیت کوین در بایننس وجود دارد. با توجه به قیمت بیت کوین که در حال حاضر 10.700 دلار می­باشد، این برابر است با یک دسته­ی فروش به ارزش 30 میلیون دلار.

شاید این امر نشان دهنده­ی این نباشد که در سطح بازار با کاهش قیمت­ها مواجه می­شویم ولی علامت می­دهد که افزایش شدید قیمت­ها بعید به نظر می­رسد.به بیان ساده­تر، احتمالاً قیمت بیت کوین نوسان کمی داشته و بین 10500 و 11000 دلار متغیر خواهد بود.

 

نمودار بیت کوین/دلار که یک دیوار فروش را در بایننس نشان می­دهد

بدترین سناریوی ممکن برای بیت کوین و ارزهای دیجیتال مطرح در حال اجرا شدن است

در دو سال گذشته، بیت کوین در چارک انتهایی سال، بازده منفی از خود نشان داد. برخی این را به حرکات دَورانی ربط می­دهند ولی برخی دیگر این اتفاق را کاملاً تصادفی می­دانند.

در همین حین که بیت کوین در حال ورود به چارک چهارم است، چندین خطر بزرگ وجود دارند که تکانه­ی آن را کُند می­کنند. این عوامل عبارتند از: مناظره­ی بحث برانگیز برای ریاست جمهوری، نابسامانی اقتصادی ناشی از پاندمی کرونا و تقلای بازار سهام آمریکا.

علاوه بر عوامل فاندامنتالی که می­توانند بیت کوین را تحت فشار بگذارند، تکنیکال­ها نشان دهنده­ی این هستند که احتمال صعود شدید، کم است.

به عنوان مثال، دیوار فروش بزرگی که در بایننس وجود دارد، یکی از دلایل تکنیکالی است که به ما می­گوید صعود ناگهانی بیت کوین دور از ذهن بوده و اینکه چرا بیت کوین در عبور از سطح مقاومتی 11000 دلار ناتوان بوده است.

البته اندک موارد مثبتی هم وجود دارند. بیت کوین در هفته­ای که گذشت، شدیداً از سطح حمایتی 10.500 دلار دفاع کرد و احساسات بازار و ساختار تکنیکال آن خرسی نیست؛ بلکه خنثی است و به سمت یک فاز انباشت حرکت می­کند.

گارنر با در نظر گرفتن روند اخیر قیمت بیت کوین و دیوار فروش بزرگ بایننس، تأکید کرد که ممکن است انباشت مجدد بیت کوین اتفاق افتد:

بایننس با یک دیوار فروش 2800 بیت کوینی و قیمت 11000 دلار. یک نیروی غیرقابل توقف در مقابل یک شیء ثابت. به انباشت مجدد خوش آمدید.

هر چند که شاید عوامل تکنیکال باعث شوند بیت کوین بین 10500 و 11000 دلار ترید شود، برخی از بزرگان این صنعت می­گویند که فاندامنتال­های بیت کوین به طرز غیرقابل انتظاری مثبت هستند.

رافائل شولتز کرفت (Rafael Schultze-Kraft)، مدیر ارشد فنی گلس نود (glassnode)، گفت که بیت کوین فضای بسیار زیادی برای رشد دارد.

 

نرخ مارکت کپ (ارزش بازار) به ترمو کپ بیت کوین

او به نمودار بالا استناد کرد که نشان می­دهد بیت کوین فاصله­ی زیادی با ایجاد قله دارد. شولتز کرفت حاطر نشان کرد:

نرخ مارکت کپ به ترمو کپ نشان می­دهد که بیت کوین در جایی که ایستاده است، فضای زیادی برای رشد دارد. این ارز هنوز رشد سریع که در بازارهای گاوی اتفاق می­افتد را نشان نداده است. سطوح فعلی تفاوت فاحشی با قله­های قبلی بیت کوین دارند.

منبع: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-holds-105k-but-a-30m-sell-wall-looms-overhead

آخرین اخبار بیت کوین

 

  • ۹۹/۰۷/۱۹
  • digi rial

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی